Smarrig lax

Använde ett recept från tidigare...

men bytte ut torsken mot lax och gräslöken mot dill och det måste bara uttryckas som "riktigt jävla gott"! Fiskreceptet kommer från en vän i Malmö och det måste nog vara den godaste fiskgratäng jag gjort (Recept).


En vardagsmiddag blev till en festmåltid

Nästa gång jag gör den här fisken kommer jag nog slå på stort ännu mer. Har funderat på att lyxa till ytterligare med färska räkor och färsk dill istället för fryst. Ett hemlagat potatismos kommer nog passa perfekt till också men den här gången serverade jag med ris.


Visserligen bara vatten till måltidsdryck och kastrullen på bordet, men lite festligt som vardagsmiddag tycker jag det blev


Mille


Kommentarer
Marie

Det såg mumsigt ut :) Älskar lax!

2012-04-16 @ 10:58:41
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Mille

Vem älskar inte lax! Och det går ju att göra så mycket med det.

2012-05-05 @ 14:15:48
URL: http://millelagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0