Nyttigare Pytt?

Jag säger det bara en gång, och jag säger det snabbt.

Hälften Pytt i Panna, hälften Wokgrönsaker! Hur smidigt kan det bli?
Båda färdiga, båda direkt ur frysen. Lite roligare än vanligt och vad jag vet så är grönsaker också nyttigare.

Men det bör kryddas upp lite, eftersom wokgrönsakerna blir lite smaklösa annars. Jag rekommenderar salt och peppar och kanske en gnutta chilipulver. Genom att pressa i en vitlöksklyfta får du även en annan kul smak att prova. Nu må det vara så att jag är ganska glad för vitlök, är du inte det så prova med någon annan smaksättning, som till exempel lite färska örter.


Mille


Kommentarer
Marie

Vitlök ska det vara! Gott och så håller man sig frisk :) kram

2011-03-11 @ 11:44:14
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0