Mat-Tina är tillbaka...

... i alla fall i min bokhylla!

Ikväll hade jag storstädning i förråden och där, mitt i allt, i en kasse bland damm och olika pärmar och papper, låg mina kokböcker av Tina Nordström. Som jag har letat efter dem! Och saknat dem såklart. Böckerna försvann ungefär när jag flyttade hemifrån, vilket är fyra år sedan. När Mat-Tina gick på TV såg jag alla avsnitt och jag gillar hennes sätt att vara huslig och vardaglig, med sin egna touch på fantastiska recept. Jag har dock inte lagat så mycket av hennes mat eftersom jag helt enkelt bara haft böckerna när jag fortfarande bodde hemma och inte hade tillgång till ett kök som jag själv kunde styra och ställa i.



Men nu får det väl bli lite andra bullar...

Mille


Kommentarer
Marie

Jag gillar Tina! Har hennes bok: "en matresa genom Sverige"

2011-01-24 @ 12:11:10
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Alucard

Yeay! :)

2011-01-28 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0